Baru Belajar Hidup Untuk Tahun Dua Ribu Dua Belas

Okayy , aku takde ape nak cakap tapi aku ade bende nak tulis jYeahhh(Y) . Haha , Okay Firstly aku nak cakap thanks dekat Nisa Nabila sebab dah cantik kan blog aku :* muah dekat kauu ;)
Haha ;D


Okay , Happy New Year :-D aku lambat kot >.< haha ape pun still bulan January right?
Jyeahhhh amacam sekolah? Best? Jangan Tanye Aku , Aku terus terang cakap , aku tak excited pun nak sekolah . aku mcam buat dunno jeh ==' ade ke pelajar pmr macam ni? haha what everlah kan , at that time aku baru balik dari sarawak , yeaah aku mengaku aku still rase sedih . so semangat nak sekolah tu hilang --,

Okay Tahun ni , aku dapat kelas baru , classmate baru , cikgucikgu baru ;-D Yeahh ! mulemule farah same kelas dengan aku tapi bile kene rombak terus die turun balik so tinggal lah aku sorang dalam kelas tuh --'
okay now aku rase lain , aku sekarang banyak senyap berbanding dulu yang aku ni sorang yang bising dalam kelas :-P

sory lah aku punye cerite bercampur campur , aku malas nak cerite panjang lebar macam karangan tuh . Haha

Okay , hari ni 20 january 2012 , aku pergi tuisyen dekat rumah mak kawan aku dulu *sekolahrendah* Okayy , aku malu malu taik kucing time tuu , naseb ade farah and that time aku Jumpe **** ! Weyh tak sangke ! sebab aku pikir die tuisyen dekat Pelita Tanjung . Hahah Aku gelak je time belajar tadii . WUAWUAWUA :-D

tangan aku dah penat nak taip , hahah post aku sengal kan? post sengal tibe tibe lagu sedih memey sengal lah akuu ni kann? HAHA !


No comments:

Post a Comment