New Year , I Got New Classmates

Alhamdulillah aku dapat kelas baru . Okayy totally semua baru ;-) 
okay , welcome to 3Dakwah :-D

korang pun tahu kalau dapat classmate baru mesti diam kan? yeah same dengan aku . aku dah kurang bercakap better dari dulu . kalau dulu , hanya kawankawan aku je tahu macam mana riuh nye kelas tuh sebab aku ;-DD OhhImissThatMoment <3

actually aku memang excited masuk kelas tuh bersame My second BFF ;-) , bila dapat tahu die kene turun kelas , Okay aku rase nak menjerit . as you all know , dalam kelas tuh aku rase asing sangat ! asing tersangat sangat . dengan budak lelaki nye , budak perempuan nye . bercampur dengan budak yang dah biase dengan kelas Dakwah memang buat aku lain !

banyak kali aku mintak dekat mak aku supaye aku tukar kelas , aku jujur dengan mak aku yang aku senyap dalam kelas , bila budak lain tidur aku buat kerje or bace buku . aku tak selesa ! mak aku kate "baguslah , biar kau hadap buku je , jgn nak bersembang je dalam kelas"

setelah 3minggu dalam kelas tuh , baru lah aku dapat sesuaikan diri tapi aku selalu pergi kelas sebelah sebab dekat situ lah kelas second BFF aku <3 ramai tanye , kenape aku selalu pergi kelas sebelah then kawan aku akan cakap "kawan baik die dekat sebelah" . aku dah kelas lain pun aku tetap carik kawan aku okayy . aku bukan senang nak lupe kawan :*

classmates aku kalini best kuwt tapi tak lah sebest classmates aku dulu yang sporting . kelas aku ni macam kureeeeng siket gelak xDD 

aku harap kalau aku macam ni , aku terus belajar untuk Pmr ;-) Ohh PMR , i'm coming soon ! 
okay guys , kerje sekolah dah panggil aku ! pen pen aku dah seru aku n.n . 

Kbhai

No comments:

Post a Comment