Nothing To Display

---- aku mintak maaf tauu? minta maaf yang teramat sangat . aku taktahu ape yang kau dah dengar sampai hubungan kau dgn aku jadi renggang . 

aku bukan apeee , aku tak biase dengan kelas baru , maklum lah aku dah terbiase dengan kelas HA , farah kelas laiin . kau sendiri kau macam mana rapat nye aku dengan farah . asal cikgu tak de , aku mesti keluar USHA" kelas farah kan kaaan? dan kau pun ingat aku tinggal kan kauu , BUKAN ! aku cume nak jumpe farah . yess maybe kau ade dengar orang kate kau tinggal kan aku , aku ade cakap . tapi aku tak pikir yang aku tinggal kan kau dulu . I'm Soorrry :-/

aku ingat kan kau tinggalkan aku dan terus dengan kawan kawan kau , jadi aku ambik keputusan buat haluan aku sendiri . aku tak sangke bende jadi macam ni . 


---- jujur aku cakap , aku terbace ape yang kau tulis dalam buku and maybe ayat ayat kau tuh untuk aku . and aku nak menanges , ---- aku cume cakap kau tinggalkan aku , kenape perlu maki maki aku? tolonglah ---- . aku nak menanges lepas baca ayat ayat kauu tuh . Hmm , aku tahan . mata aku ber air air mase tuh . tapi aku tahaaaan :'/

nak tahuu? time balik tuh mata air aku deras turun laju , okay depan Eton , Ziera aku mampu gelaak . bile dorg mintak aku cerite , mata air aku turun laju . kau kene tahuu , aku sayang kau . aku tak pernah BAJET BAIK dengan kau , aku kawan dengan kau ikhlas . maybe mulut yang bercerite tuh yang menambahnambah cerite yang boleh sebab kan kau maki maki aku macam tuh . ---- padamlah ape yang kau tulis tu ye? aku mohon sangat . Okay AKU SAYANG SAYANG SAYANG KAU ! 

#aku tulis ni bukan nak lembutkan hati kauu or what lahh tapi aku IKHLAS ! 


Aku Hanya Mampu Tersenyum Dengan Lebih Ikhlas Bile Bersame Makcik Aku Nii
IMISSYOU <33

No comments:

Post a Comment