Rafiuddin :-D

itu nama pakwa saia yang baru tauu . okay joke ;D itu abang aku yang first . Oh terkejut? Haha , itu anak first abah aku with his first wife . Takpaham? abah aku ade anak lagi sorang dengan isteri pertama die . Paham dah? sebelum nak kahwin dengan mak aku , my father with her already divorce . 

Okay , dulu aku ade jumpe die tau tauu . aku pikir siape lah die tuh , alah mase kecik mane tahu ape ape kan? so aku lah yg paling rapat . mase tuh aku 5tahun kuwt . abang long form berape tah mase tuh . then baru jumpe last year . Ohh muka dah lain gila ! and lepas die jumpe kiteorg tuh , takde jumpe dah .

sampai lah cuti tahun baru cina ni , abang aku nak dduk rumah die and abang long bawak sekali kakak aku . aku dgn lainlain tinggal dulu . errr lepas pmr turn aku pulak .
hari ahad abang long hantar kakak and abng aku balik rumah . abang long bawak sekali adek die yang form5 dgn drjh 4 . adek nye yang form5 GILA TINGGI T_T . abah aku pun kalah . dorang peramah wy ~! aku malu , dorg pulak yang tegur . and aku terkejut , adek abang long yang form5 *kak eifa* ni rapat gila babeng dengan abang aku . ke mana abg aku , kesitu lah die . main pukul pukul . macam real siblings je , err tak caye?


klik untuk tumbesaran
           
bukan ni je , ade lagi satu . kejap kejap 

Klik Untuk Tumbesaran

see? sebenarnye , aku takde peluang nak snap , masalahnye berdue macam couple dahh . err cukup cukup , sini usha gambar ni pulak 

Klik Untuk tumbesaran

sory guys , gambar kiteorg ramairamai belum sempat masuk . belum sempat pun nak edit . so , nanti aku masukkan dalam facebook aku , kalau nak tengok , tengok lah . if taknak . IDC :V





No comments:

Post a Comment